joi, 4 decembrie 2008

Thinking's a headache that's why we avoid it!

Stiu melodia asta de...o gramada de timp...am tot zis ca o postez pe undeva, dar nu am avut dispozitia necesara.
Acum a venit timpul.
Cateva cuvinte despre Promoe inainte.Promoe este unul dintre membrii trupei (extraordinara trupa) Looptroop(pe ultimul cd au pus numele de Looptroop Rockers). Eu il consider un poet urban, are niste piese de o calitate rara, cuvinte care nu prea cred eu ca o sa le pot compara curand cu ce avem in Romania(dar o sa existe la un moment dat). Melodiile lui le aveam tot timpul pe repeat si in Winamp si in mp3 player(cand imi mergea). Este unul dintre artistii mei preferati din afara Romaniei.



Acum sa vorbim despre filosofia din spatele piesei aplicata pe ce vreau eu de fapt sa spun.
Romanii nu gandesc indeajuns.De fapt oamenii in general nu gandesc indeajuns,dar romanii sunt lideri in treaba asta.
Suntem o natie care se bazeaza pe reactii. Nimeni nu sta sa se gandeasca inainte ce ar trebui sa se faca,reactioneaza imediat irational si intr-un mod adesea imbecil.
Un exemplu recent care se preteaza pe aceasta filosofie, este legea votului uninominal aplicat alegerilor care au avut loc saptamana trecuta.
Au facut legea,au votat-o,au aplicat-o si acum se dau cu capul de zid ca este o lege imbecila.
Ba daca e imbecila de ce naiba ati mai adoptat-o?!? Daca una voteaza cetateanul si alta se intampla, ce rost are sa existe o astfel de lege, daca votul cetateanului nu decide cine intra in Parlament(in Siesta Club - Locul unde poti sa dormi cat te tine mandatul). Toti blameaza acum legea uninominalului si deja si-au propus sa o scoata.
Oameni imbecili. Faceti legi fara macar sa va ganditi la consecinte. Asta e Romania politica - Un fel de Hopa Mitica in spate cu Constitutia.
In final nu ne ramane decat sa ne bucuram de melodia lui Promoe. Macar asta a fost gandita inainte sa o lanseze.
Respect!